Dołączanie do MS Teams za pomocą kodu dostępu

Opublikowane przez Igor w dniu

1. Zaloguj się do swojego konta Microsoft:

  • Otwórz przeglądarkę internetową i przejdź na stronę główną Microsoft 365: o365.pja.edu.pl.
  • Zaloguj się na swoje konto, używając swojego uczelnianego adresu e-mail i hasła.

  • Jeżeli wyskoczy poniższe okno sugeruję kliknąć przycisk „Tak”

  • Po zalogowaniu na platformie Microsoft 365 kontem uczelnianym należy z aplikacji wybrać „Teams” lub przejść pod link teams.microsoft.com

2. Dołącz do zespołu:

    • Kliknij na ikonę „Dołącz do zespołu lub utwórz nowy” (ikonka wygląda jak dwie postacie i plus).

 

    • W miejsce „Dołącz do zespołu, wpisując kod” podaj kod dostępu który otrzymałeś na emailu i kliknij przycisk „Dołącz do zespołu”.

 

3. Dołącz do spotkania:

    • W tym momencie wyświetli się kanał ogólny zespołu na którym odbędzie się spotkanie o wcześniej podanej godzinie.

 

4. Uczestnicz w spotkaniu:

    • W momencie naciśnięcia przycisku „Dołącz” staniesz się uczestnikiem spotkania i możesz aktywnie uczestniczyć w dyskusji, oglądać prezentacje lub wykłady, korzystać z czatu i innych narzędzi dostępnych w Microsoft Teams.

 

Pamiętaj, że kod zespołu jest unikalny dla każdego zespołu, więc upewnij się, że wprowadzasz właściwy kod podany w emailu.

 

Kategorie: dydaktycystudenci